Jullie zullen, denk ik zo, vast ook wel nieuwsgierig zijn naar waar ik mijn verhalen en gedichten post, en welke genres ik het meest beoefen. Daar ga ik deze blog dus maar eens mooi aan wijden.

Ik heb een eigen schrijfwebsite, http://www.dutchaver.webs.com, waar links naar al mijn verhalen te vinden zijn, en ook waarom ik ze geschreven heb. Deze website is in het Engels, omdat de meeste verhalen die ik schrijf ook in het Engels geschreven zijn. Er is een Nederlandse versie, http://www.dutchavernl.webs.com, maar die is minder actief omdat ik simpelweg heel weinig Nederlandstalige verhalen schrijf. Als je up-to-date wil blijven in mijn verhalen, hoef je eigenlijk alleen maar die twee websites, of mijn twitter-account, in de gaten te houden: ik laat daar namelijk ook altijd weten wanneer ik een nieuw verhaal gepost heb. (En, mocht het je nog niet opgevallen zijn, ook als ik een nieuwe blog geschreven heb!)

De sites waar ik mijn verhalen op post zijn www.fictionpress.com, www.fanfiction.net (hoewel ik daar tegenwoordig eigenlijk niks meer op zet omdat ik eigenlijk nooit meer fanfiction schrijf) en www.mudboard.com, waar ik al m’n Engelstalige gedichten zet. Op alledrie de sites kun je me vinden onder de naam ‘DutchAver’.
Nederlandstalige verhalen komen ook op www.fictionpress.com en www.fanfiction.net terecht, maar m’n gedichten zijn te vinden op een Harry Potter-forum genaamd www.dreuzels.com/forum. Het enige probleem daar is dat je niet in het subforum kan komen waar alle gedichten staan tenzij je lid bent, dus zijn m’n Nederlandstalige gedichten voor de meesten een mysterie. Als jullie willen, kan ik zo af en toe een gedicht bij een blog posten, zodat iedereen ze toch te lezen krijgt, maar dan moeten jullie dat wel even doorgeven 🙂

Ik schrijf zelf met name romantiek: waarom weet ik niet, maar het schrijft voor mij gewoon veel makkelijker en naar mijn gevoel kan ik ook heel goed, overtuigend en realistisch romantiek op papier zetten. Ik maak wel steeds vaker uitstapjes naar andere genres: ik heb hier en daar een behoorlijk depressief verhaal staan, en familie en vriendschap komen ook wel vaak terug als thema’s in mijn verhalen. Ik kan zo af en toe wel eens wat de Engelsen noemen cheesy worden, maar daar kom je dan wel achter als je besluit iets van mij te lezen =P

Nou, dat was mijn blogje voor vandaag, hoop dat ik jullie voldoende informatie heb verschaft en tot de volgende blog 🙂

