Ja, ik weet dat ik zou bloggen als ik de vijftigduizend binnen had – ik heb alleen nooit gezegd wanneer^^ Ik wilde de vorige blog liefst nog even laten staan voordat ik aan een nieuwe begon. Maar ja, ik heb dus de vijftigduizend binnen en het geeft een prachtig gevoel om dat afgerond te hebben, twee weken voordat November klaar is. Jazeker, zes dagen geleden al heb ik de vijftigduizend in de wacht mogen slepen, en verrassing: met hetzelfde verhaal! Het was een beetje rekken soms, maar ik heb 51.083 woorden met m’n verhaal gehaald.(Bewijs: http://imageshack.us/photo/my-images/256/vijftigduizend.png/)

Ben ik blij? Jazeker, heel blij en ik kan me nu weer helemaal storten op de universiteit. Dat is ook wel nodig: ik was vrijdag ziek, had een gigantische verkoudheid die gepaard ging met een grieperig gevoel waar ik absoluut niet blij mee was: ik heb dus niet kunnen studeren, en zaterdag ook niet echt. Ik had m’n weekend dus een stuk nuttiger kunnen besteden dan met kleren aan een griepgevoel hebben. Maar ja, niks aan te doen – ik heb gisteren en vandaag zo hard mogelijk gewerkt(ik snap vrij weinig van m’n statistiekstof, maar goed…)

Zaterdag ben ik trouwens ook naar de Night of the Proms geweest! Dat was zeker de moeite waard en hartstikke leuk. Ik heb geluisterd met veel plezier, twee van m’n favoriete artiesten kwamen namelijk langs – Mick Hucknall en James Blunt. Het was absoluut geweldig, en heel veel nummers klonken nog honderd keer zo gaaf met een orkest erbij. Als jullie nog meer willen lezen over de Proms verwijs ik naar m’n Twitter(http://www.twitter.com/AverNL) waar jullie vrij goeie samenvattingen van die geweldige avond kunnen vinden.

Nog één ding dat ik met jullie wil delen. Kennen jullie de site ‘I Write Like’? De link is hier: http://iwl.me/ Je voert een Engelstalige tekst in, en de site vergelijkt dat met verhalen van bekende auteurs. Dan komt eruit met wiens schrijfstijl jouw verhaal het beste te vergelijken is.
Ik heb dus m’n NaNoWriMo-verhaal ingevoerd(eerst alleen het eerste hoofdstuk, later het hele verhaal) en dit kwam eruit: http://iwl.me/b/85a62134 Ik ben geen fan van deze persoon en ben ook niet echt blij met dit resultaat 😥 Heeft iemand troost voor mij?

Tot de volgende blog 🙂

