Op mijn vorige blog heb ik er regelmatig een gewoonte van te maken over mijn favoriete serie te bloggen. Ik ben namelijk een fanatieke WIDM-fan en kijk alle afleveringen niet één, maar twee keer: ik hou alles bij in een Excel-documentje en kan dus vrij goed mijn oordeel over een kandidaat vellen. Wat ik ook elk jaar deed sinds ik een blog had – met uitzondering van vorig jaar – is dus erover bloggen. Dit jaar was ik van plan dat ook weer op te pakken, dus bij deze: eenieder die geen zin heeft mijn mening over de aflevering te lezen, de aflevering nog niet gezien heeft of simpelweg geen interesse in WIDM heeft moet alles tot de volgende witregel overslaan!

Dit jaar heb ik een sterk vermoeden dat Frits de mol is. Naar het schijnt zijn er veel hints naar andere kandidaten te vinden(de letters op het vliegtuig…) maar mijn intuïtie schreeuwt nu al Frits. Ik vind het heel eng, want nog nooit ben ik in de eerste aflevering gelijk al zo zeker van m’n zaak geweest. (Vorig jaar verdacht ik in de eerste aflevering heel overwegend Karin) Ik doe daarom m’n best om tunnelvisie te vermijden.
William en Dio vind ik persoonlijk twee gigantische dozen. Met name Dio met z’n ik-snap-put-nie mag ik totaal niet. Doet hij zich zo dom voor, of is hij ook echt zo’n doos? Ik heb hem niet afgeschreven als mol, maar hij staat niet hoog op m’n lijstje.
Marit van Bohemen was de enige van de hele groep die ik kende: dat is al één meer dan vorig jaar. Ik heb wel eens wat afleveringen van Campinglife gezien, en daar kende ik haar dus van.
Maar goed, voorlopig rust mijn verdenking dus op Frits!

Dat was het stukje over Wie Is De Mol voor deze week, volgende week ga ik mijn best doen weer te posten 😉 Misschien lezen jullie mijn blogje vrijdag of zaterdag dan al wel.
Gelijk even tijd voor droeviger nieuws, nieuws dat ik niet zo graag hoorde. Het is mogelijk dat mijn oudste kat, Toby, kanker heeft.
Een tijdje geleden zijn we naar de dierenarts gegaan omdat Toby(is trouwens een vrouwtje) aan het afvallen was. De dierenarts kon de schildklier voelen, en ging dus ervan uit dat het een probleem was met de schildklier. Ze kreeg pilletjes, en we moesten haar zo goed mogelijk eten geven.
Helaas kreeg ze vervolgens gebitproblemen. Opnieuw gingen we naar de dierenarts, die nog eens goed naar Toby keek – ze was niet heel erg aangekomen, helaas – en na ook eens goed in haar bek te hebben gekeken meldde hij dat er teveel weefsel in haar mond zat om het een gewone infectie te laten zijn. Waarschijnlijk was het kanker: volgende week donderdag doen ze een biopsie en krijgen wij het nieuws te horen. Ik ben doodsbang voor de uitslag.
Ze is al vijftien – even oud als mijn zusje – maar toch wil ik haar nog lang niet kwijt. Ze is oud, maar tot nog toe nog heel vitaal en ik ben gek op haar(de kat, niet mijn zusje). Ik hoop maar dat het meevalt.

Tenslotte nog even nieuws over mijn tentamens, want ik heb alles terug. Ik ben al volledig ingegaan op hoe de tentamens gingen, dus dat doe ik nu niet meer.

Tentamen PKG = 7,2
Tentamen Toetsende Statistiek = 7,7
SPSS = V
Paper werkgroep PKG = 6,1 (eindcijfer PKG = 6,9)

Bijgesloten vinden jullie nog een foto van Toby. Duim voor het lieve beest en ik zie jullie snel!Image

