Er is momenteel een vrij lege plek thuis: er is per slot van rekening maar één kat en hoewel die totaal niet door lijkt te hebben dat ze nu in haar eentje is(ze is een beetje dom) voel ik de lege plek wel nog steeds. Dat doet pijn, maar ach.
Toby is gecremeerd: er ligt een urntje op het kleine kastje in de hoek, een urn met een kat erop. Zoals al eerder gemeld heeft Kim, mijn andere kat, geen enkel idee van de problemen: ze is gewoon haar normale zelf. Dat zal wel iets in het dierenrijk zijn. De hond snapt er ook niet veel van.
Ach ja, we gaan gewoon verder in het leven, toch? En dat leven omvat voor een deel Wie Is De Mol. Geen zin om te lezen, geen fan of nog niet gezien? Scroll maar door tot de volgende witregel!

Toen Marit de keuze had tussen geld of jokers, koos Marit de jokers. Op dat moment wist ik: ik zit ernaast. De mol kiest nóóit voor het geld, dus Marit is – helaas – de mol niet. Jammer jammer jammer, wie is dan de mol?
Frits staat op de tweede plek in mijn verdenkingenlijstje. Hij brengt weinig geld op en wist twee jokers in de wacht te slepen – die hij vervolgens bijna allebei weggaf. Hem verdenk ik, maar mijn punt is dat hij zo veel wordt verwacht…
Hadewych staat op de eerste plek. Haar vertrouw ik voor geen meter en ze heeft weinig geld op haar naam staan: bovendien heeft ze erg weinig verdenkingen op zich en lijkt ze altijd ergens in een sleutelpositie te zitten.
Toch ben ik niet zo heel zeker van deze verdenkingen: ik verdenk Annemarie en, verrassing, Liesbeth nu ook. Liesbeth heeft heel lang op mijn niet-te-verdenken-lijstje gestaan, maar ik wantrouw haar steeds meer. Toch is Hadewych mijn hoofdverdachte, maar we zullen tot morgen moeten wachten voor meer informatie.
Ik vond het wel jammer dat Maarten eruit vloog. Ik heb niks aan die executie: ik heb hem nooit verdacht! Ik hoop maar dat de volgende executie één van de vier mensen op mijn verdachten-lijstje eruit gooit.

Afgezien van Toby is mijn leven vrij saai, momenteel. Ik had een meet afgelopen zondag(dat was heel gezellig) maar afgezien daarvan maak ik weinig mee. Dat is het probleem van vrij zijn van school en geen werk hebben 🙂

Ik spreek jullie volgende blog! Oh, trouwens, voor de WIDM-fans heb ik nog een screenshot gemaakt van de waarden van de letters bij de pim-pam-pet-opdracht. Doe er je voordeel mee.

Afbeelding

