(Deze – bijzonder verlate, ik geef het toe – blog gaat alleen over WIDM. Een tweede blog volgt)

Beste Annemarie,

Ik geef het meteen toe. Je hebt mij erg lang voor de gek gehouden, en toen ik je door had raakte ik alsnog in de war. Je actie bij het vlot, waar het leek alsof je geld in de pot bracht, is toch wel één van de meest slimme molacties ooit. Respect.
In aflevering vier begon ik jou te verdenken en in aflevering zes was je mijn hoofdverdachte – daaraan voorafgaand heb ik nog heel lang op Frits en Hadewych gezeten. De drie finalisten hebben alle drie op mijn verdenkingslijstje gestaan, wat het heel verwarrend maakte – en toen mijn twee favoriete molsites – die altijd goed zitten – ineens naar Tim switchten was ik één grote hoop van verwarring. Gelukkig ben ik toch niet van je af gestapt en kreeg Tim in aflevering 9 een rood scherm, voor mij een grote opluchting want daardoor kon jij het alleen nog maar zijn.
Ik weet niet wat het is, maar de mollen lijken steeds beter te worden na verloop van tijd. 2008 had Dennis(voor mij nog steeds de beste mol ooit), 2009 Jon(voor mij de slechtste), 2010 Kim(die beter was dan Jon), 2011 Patrick(beter dan Kim) en nu dus Annemarie, die voor mij weer beter was dan Patrick. Al had ik ze allebei vrij snel door, ze hebben veel mensen in verwarring gestuurd. Wat gebeurt er volgend jaar? Een nog betere mol?
Hoe dan ook, Annemarie, respect voor wat je gedaan hebt. Je was een topmol en ik hoop dat de mol van volgend jaar op zijn minst net zo goed is als jij.

Alexander.

